Rozpoczęcie roku szkolnego 2015/2016

W Zespole Szkół Zawodowych w Rawiczu od 1 września 2015 roku naukę w dziewięciu klasach pierwszych rozpoczęło 246 uczniów, w tym 155 w Technikum w zawodach: technik mechanik, technik budownictwa, technik logistyk, technik ekonomista, technik żywienia i usług gastronomicznych oraz technik teleinformatyk, a w Zasadniczej Szkole Zawodowej trzyletniej naukę podjęło 91 uczniów w kilkunastu zawodach. W Zespole Szkół Zawodowych kształcić się w tym roku szkolnym będzie 1136 uczniów i słuchaczy w 22 oddziałach Technikum, 10 oddziałach Zasadniczej Szkoły Zawodowej, 1 oddziale Liceum dla Dorosłych oraz 19 oddziałach ODiDZ.

Wypoczęci, pełni sił oraz zapału do nauki i pracy rozpoczęliśmy kolejny rok szkolny, czas nowych wyzwań i realizacji wielu zadań. Mamy nadzieję, że cierpliwość, konsekwencja i dążenie do zdobywania wiedzy i doświadczenia zawodowego pomogą osiągnąć wiele sukcesów w pracy i nauce, staną się przyczyną wspaniałych przeżyć, które pozostaną w pamięci. Pierwszoklasistom oraz wszystkim uczniom i słuchaczom naszego Zespołu życzymy w szczególności tego, aby nowy rok szkolny był pracowity, byście z biegiem lat mogli podziwiać efekty swoich starań i zmagań za szkolną rzeczywistością. Powodzenia!

Statystyki

5935602
Dzisiaj
Wczoraj
W tym tygodniu
W tym miesiącu
W ubiegłym miesiącu
Wszystkie wizyty od 22.06.2012
3141
1633
13173
38021
52969
5935602

Twoje IP: 216.73.216.23
Data i godzina: 2025-08-17 20:52:59

Odwiedza nas 67 gości oraz 0 użytkowników.

Migawki z życia ZSZ 2015/2016

Europejski Dzień Języków Obcych

W dniu 26 września obchodziliśmy Europejski Dzień Języków.

Pierwsza edycja Europejskiego Dnia Języków,  zorganizowana w 2001 roku wspólnie przez Radę Europy oraz Unię Europejską, odniosła ogromny sukces, wzbudzając  zainteresowanie milionów ludzi w  45 uczestniczących w tym wydarzeniu krajach.

W ramach obchodów Dnia Języków podnoszono zalety językowej różnorodności Europy oraz propagowano uczenie się  języków.

Więcej…
Sunday the 17th. Affiliate Marketing. ZSZRawicz
Copyright 2012

©