II TŻ we Wrocławiu

W dniu 18.06.2013, tj. we wtorek, odbyliśmy wycieczkę do Wrocławia. Pojechaliśmy głównie do kina, ale z racji tego, że pogoda dopisała, postanowiliśmy zwiedzić Stary Rynek i pójść na Jarmark Świętojański. Byliśmy w Arkadach Wrocławskich, gdzie nie zabrakło chętnych na zakupy.

Po obejrzeniu emocjonujących filmów „1000 lat po Ziemi” i „Kac Vegas 3” udaliśmy się na Dworzec Główny. Czekając na pociąg, mogliśmy przyjrzeć się wyremontowanemu dworcowi. Przy okazji schłodziliśmy się w pobliskiej fontannie. Pomimo upalnego i burzowego dnia szczęśliwi wróciliśmy do domów.

Jako uczniowie klasy II TŻ chcemy podziękować za zorganizowanie wspaniałej wycieczki wychowawczyni - p. Ewie Bierzychudek-Lis, jak również za sprawowanie nad nami opieki p. Hannie Lenartowskiej. Było naprawdę świetnie! Już nie możemy doczekać się kolejnej wycieczki w takim samym zespole!

Pozdrawiamy, klasa II TŻ

Życzymy wszystkim udanych WAKACJI :)

Statystyki

4941948

Twoje IP: 3.139.240.142
Data i godzina: 2024-04-26 03:01:53

Odwiedza nas 4 gości oraz 0 użytkowników.

Migawki z życia ZSZ 2015/2016

Spotkanie integracyjne Pomocnej Dłoni

W piątek, 16 października w sali widowiskowej Domu Kultury odbyło się spotkanie integracyjne Stowarzyszenia Pomocna Dłoń. Tradycyjnie już obsługę gastronomiczną spotkania zapewnili wolontariusze z Zespołu Szkół Zawodowych w Rawiczu. Tym razem były to uczennice II klasy Technikum w zawodzie technik żywienia i usług gastronomicznych: Maria Wyrwała, Weronika Cieśla, Kasia Głowacka, Julia Wędlik, Weronika Ratajczak i Patrycja Mądrzak.