Wycieczka w Karkonosze z ZSZ w Rawiczu

W dniach 28-30.05.2015 roku klasy: III TE,  I TLG oraz uczniowie z klas I TTI, III TMH i I bw z opiekunami p. Rafałem Jędrzejakiem, p. Iwoną Kurzawą i p. Joanną Sierpowską udali się na wycieczkę turystyczną w Karkonosze.

W pierwszym dniu wszyscy zwiedzaliśmy stolicę Sudetów - Karpacz. Piesze wędrówki rozpoczęły się od strony Świątyni Wang. Zdobywając koronę Sudetów, czyli Śnieżkę, używaliśmy maksymy rzymian: „Veni, Vedi, Vici”. Po trudnym lecz pełnym atrakcji dniu, udaliśmy się na nocleg do pensjonatu „Przemko” w Szklarskiej Porębie.

W drugim dniu, już z bagażem turystycznych doświadczeń, zdobyliśmy okalający szczyt Szklarskiej Poręby - Szrenicę. Po równie udanej wędrówce, wracając trasą z Kamieńczyka, wspólnie biesiadowaliśmy przy grillu.

W trzecim dniu poznaliśmy enklawę Karkonoskiego Parku Narodowego tzn. Zamek Chojnik. Ostatnią zaplanowaną atrakcją była gra w kręgle i bilard. Podsumowując, wszyscy uczniowie byli bardzo zadowoleni ze wspólnie spędzonego czasu i planują kolejną wycieczkę w przyszłym roku.

Statystyki

4941747

Twoje IP: 3.143.244.83
Data i godzina: 2024-04-25 11:22:56

Odwiedza nas 8 gości oraz 0 użytkowników.

Migawki z życia ZSZ 2015/2016

KONKURS NA LOGO KLASY DWUJĘZYCZNEJ SP4 ROZSTRZYGNIĘTY!

Uczniowie naszego Zespołu wzięli udział w zorganizowanym przez Szkołę Podstawową nr 4 w Rawiczu im. Władysława Broniewskiego konkursie na logo klasy dwujęzycznej. Młodzież zaproponowała swoje interpretacje graficzne logo, którego celem było połączenie nauki dwóch języków obcych: angielskiego i niemieckiego. Jury w konkursie byli uczniowie i rodzice innowacyjnej klasy. Zwyciężyło logo zaprojektowane przez Kingę Gruszczyńską - uczennicę klasy 3 TE. Wyróżnione zostały także pomysły Matyldy Mikołajczak z 3 TE i Piotra Kupczyka z 2 TTI. Uroczystego wręczenia nagród dokonała wicedyrektor SP4 w Rawiczu - pani Monika Jurkowska.